Returnarea produselor

Produsele achizitionate la distanta:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2002 si O.U.G Nr.34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier .

Ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor, in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor.

 
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur prin mandat postal sau tranfer bancar.

Va rugam trimiteti produsul bine impachetat pe adresa sediului nostru :

Artirom PRO SRL

Str.Bucegi Nr.45 Sector 1
Bucuresti Cod postal: 012314
Tel : 0770626215

Cheluielile de returnare si comisioanele bancare vor fi suportate de cumparator si se vor scadea din suma de returnat.

Politica de returnare a produselor, conform O.G. 130/2002 si O.U.G Nr.34/2014, se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Returnarea produselor cu defecte

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail : c[email protected] ,  sau prezentarea la sediul Artirom PRO SRL cu produsul respectiv in termen de 24 de ore de la primirea produsului.

Alte mentiuni legate de returnarea produselor

Va rugam nu returnati produsul prin curier cu plata  ramburs. Vom fi obligati sa refuzam acest tip de expediere.

ATENȚIE!

Nu pot fi returnate următoarele categorii de produse conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014:

Nu se pot returna urmatoarelor categorii de produsele: 
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri 
- Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate. 
- Produsele consumabile desigilate 
- Imprimante/multifunctionale care au cartusele desigilate. 
- Servere sau accesorii pentru acestea 
- Produse aduse pe comenzi speciale.

Atentie : in cazul pieselor de schimb si al oricaror consumabile , modeuls si subansamble care necesita instalare , este necesara apelarea la si prezentarea dovezii folosirii unui instalator autorizat. 

Pentru produsele cu display LCD incorporat (monitoare, notebookuri, televizoare, camere foto-video), dioda.ro ofera clientilor sai posibilitatea de a solicita inlocuirea cu un alt produs, in situatia in care pentru produsul achizitionat numarul de pixeli inactivi este mai mare decat 1. Solicitarea de schimbare trebuie facuta in maxim 24 de ore de la data achizitiei.

In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.

Costul de transport rezultat in urma returnarii produselor va fi achitat de catre client.